Salut tornar al llistat

Menjar saludable és fàcil amb Mas El Guiu

Moltes vegades ens sentim incapaços de menjar millor perquè no tenim temps, que per menjar saludable cal saber cuinar i dedicar-hi molt de temps, i això no permet cuidar-se a molta gent. Per això, a Mas El Guiu Aliments, us ho volem posar fàcil, i què millor que posar al vostre abast una gran varietat de plats cuinats, sans i 100% naturals, sense colorants ni conservants

En aquest apartat de SALUT us oferirem consells i us recomanarem productes saludables.

Consells Mas el Guiu

  1. Hem de tenir clar que és millor menjar poc i sovint i que 5 ingestes són les ideals.
  2. Cal vigilar que per fer un àpat saludable, cal que hi hagi tots els nutrients principals: Vitamines, minerals, carbohidrats i proteïnes.
  • Les vitamines i els minerals hi són en molts tipus de menjars, com més naturals més vitamines més minerals. La fruita i la verdura són els aliments ideals
  • Els carbohidrats són el nutrients que ens aporten energia, no només per l’activitat física, sinó també per la mental. El nostre cervell, per pensar necessita glucogen i si n’ingereixes poc (per por a engreixar-te, per exemple) és possible que no siguis tan efectiu amb la teva feina o estudis. Els carbohidrats estan en els aliments que deriven dels cereals i farines, com l’arròs, la pasta, i també en algunes fècules com la patata
  • Les proteïnes són els nutrients reconstructors. Els nens les necessiten per créixer però els adults també, ja que reparen tots els teixits musculars i ossis. A diari tenim petits trencaments fibril·lars i desgast a les articulacions, per tant és imprescindible consumir-ne. La proteïna no cal que sigui sempre d’origen animal, de carn o del peix, els llegums també són una bona font de proteïna